Ana Domančić Krstulović

Prof. dr. sc. Ana Domančić Krstulović rođ. 1953. u gradu Hvaru istaknuta je hrvatska flautistica s bogatom koncertnom, pedagoškom i umjetničkom karijerom. Diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Tinke Muradori, a nastavila školovanje na Visokoj školi za glazbu i umjetnost u Stuttgartu kod K. Schochowa i A. Nicoleta. Doktorat je stekla na Peabody School of Music na Univerzitetu Johns Hopkins u Baltimoreu kao Fulbrightova stipendistica (Britton Johnson). Usavršavala se u Parizu (Alain Marion), SAD-u (Julius Baker), te kod renomiranih profesora poput Andre Jauneta, S. Gazzellonija i Conrada Klemma.

Od 1998. osnivačica i umjetnička voditeljica Dana flaute, danas Flumasa u Splitu, međunarodne manifestacije koja okuplja flautiste svih generacija, od učenika do profesionalaca. Ova manifestacija, koju organizira u suradnji s Glazbenom mladeži Split i Umjetničkom akademijom u Splitu, uključuje majstorske radionice i koncerte renomiranih umjetnika, doprinoseći obrazovanju i popularizaciji flautističke literature.

Trenutno radi na Umjetničkoj akademiji u Splitu gdje ima zvanje redovnog profesora, a prije toga na Akademiji “I.Mirković” u Lovranu (tamo poziva za suradnike Tadeu Coelhoa i Pierre-Yves Artauda), i Sveučilištu u Mostaru, gdje osim flaute predaje komornu glazbu, orkestralne dionice i piccolo. Ana je vodila seminare u Hrvatskoj, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Sloveniji, Izraelu, Siriji, Tunisu, Alžiru, Grčkoj i BiH. Tijekom svoje karijere, bila je prvi solo flautist operno-simfonijskog orkestra HNK Split od 1977. do 1991. godine, a od 1992. godine postala je prvi flautist-piccolist i koncertmajstor orkestra Hrvatske ratne mornarice (HRM), i od tada do 1999. je i prva flautistica Dubrovačkoj simfonijskog orkestra. Osnovala je mnoge komorne sastave, a dugi niz godina je u Splitu vodila i Ansambl hrvatske baštine, za očuvanje hrvatskog glazbenog nasljeđa. Autorica je i značajnog priručnika “Dahom do flaute”.

Kao solistica, Ana Domančić Krstulović nastupala je uz razne orkestre i ansamble u Hrvatskoj i inozemstvu, te je snimila niz nosača zvuka. Posebno se ističe album s kompletnim opusom za flautu Borisa Papandopula, koji je snimila povodom stote obljetnice skladateljeva rođenja. Za nju su skladali francuski, talijanski i hrvatski skladatelji, poput Borisa Papandopula, Anđelka Klobučara, Igora Kuljerića, Olje Jelaske, Mladena Tarbuka, Davorina Kempfa, Tomislava Uhlika, Petra Obradovića,a surađivala je i s mnogim međunarodnim umjetnicima.